خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

شانزدهمین روزی خوار

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ


این پست را با لبخند بخوانید



همه از رشادت های تو حرف می زنند

می گویند خیلی دلیرانه جنگیدی و خیلی از حرامی ها را هلاک کردی

هیچ کس نمی دانست

تو شب ها را در اتاقت، کفنت را مزین می کردی به انواع دعاها

دلاور تو آماده بودی برای مبارزه با مرگ 





پ.ن: امیر اول وصیت نامه اش نوشته است: این وصیت نامه را با لبخند بخوانید.




فرازی از وصیت نامه:در هیاهوی زندگی متوجه شدم که چه دویدن‌هایی که فقط پاهایم را از من گرفت درحالی‌که گویی ایستاده بودم ، چه غصه‌هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد اما دریافتم که کسی هست که اگر بخواهد می‌شود وگرنه ، نمی‌شود . کاش نمی‌دویدم ، نه غصه می‌خوردم ، فقط او را می‌خواندم .





+ برای روح دلیر شهید مدافع حرم امیر لطفی صلوات




_ این همان شهیدی است که چند وقت پیش پستی گذاشته بودم بابت خواب عروسی اش که خواهرش دیده بود..

دلم می خواهد تا بی نهایت از این شهید بزرگوار بنویسم



موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۰۲
احلام

نظرات  (۴)

شهیدان به شهر برگردیـد ، دلمان عطـر خاک می خـواهد

آسمـان هم بـرای دیدن خـود ، تکـه ای از پـلاک می خـواهـد...

پاسخ:
شهر بی تو مرا حبس می شود...
خیلی زیبا بود

شما بنویسید ما هم می خوانیم
پاسخ:
بله خواننده قدیمی..
چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت...
چه وصیت نامه ای...

پاسخ:
بله قابل تامل بود
۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
لبخند. خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است.
پاسخ:
شهید خواستند بخندیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">