خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هفدهمین روزی خوار

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ


تو مرا در آغوش فشردی و گفتی: دخترکم زهرا، اینبار برایت چه بیاورم؟

آن روز در فرودگاه باد می وزید و پرچم های ایران به ردیف در میله ها می رقصیدند

دل کودکانه ام عجیب هوس کرد: من پرچم می خواهم!

خندیدی و رفتی

آخرین سفرت بود اما سوغاتی من را آوردی

تابوتت را به پرچم سوغاتی من پیچانده بودند...*





پ.ن: علی ناخواسته رفته بود پشت میکروفن اما حرف دلش را زد: لن تسبی زینب(س) مرتین، ما نخواهیم گذاشت برای دومین بار حضرت زینب (س) اسیر دشمن شود، همانطور که دوستان ما شهید شدند نوبت ما و نوبت عاشورایی شدن ما هم خواهد رسید.






* دختر 5 ساله شهید در آخرین خواسته اش درخواست پرچم از پدرش کرده بود. حالا پرچم تابوت به دخترش رسیده است.



+ برای شادی دل زهرا و زینب دو دختر شهید مدافع حرم، علی یزدانی صلوات






موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
احلام

نظرات  (۳)

یاد آن خاطره مشهد بردن پدر و مادر شهید افتادم

عجب نیست از این شهیدان
پاسخ:
کاش هوای همچو منی هم داشته باشند..
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۹ طاهر حسینی
چقدر این روایت هاتان ازشهدا به دل می نشیند
پاسخ:
ممنون که سر زدین..
این ها که بار ادبی ندارند، ولی خوب هدف یادی از شهداست!

۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۷:۱۰ ...:: بخاری ::...
سرشون بره قولشون نمیره
پاسخ:
مثل من :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">