خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هجدهمین روزی خوار

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ


داشت خون خونت را می خورد وقتی اینطور از حضرت آقا حرف میزد

بالاخره سر رفتی و حرف دلت را زدی

آن روز از کلاس مدرسه اخراج شدی ولی در کلاس دیگری داشتی قد می کشیدی

کلاس دفاع از ولایت

راستی رسول

چه خوب ذفاع می کنی

پیکرت را از اطراف حرم زینب آوردند

معلوم است خون خونت را خورده بود وقتی تکفیری ها را آن اطراف دیده بودی...







پ.ن: رسول شجاعانه می جنگید. گاهی فکر می کردیم باید برویم و تکه های رسول را جمع کنیم ولی می رفتیم و می دیدیم زیرکانه زنده است و دارد می جنگد.





+ برای روح زیبای شهید مدافع حرم محمد حسن (رسول) خلیلی صلوات






امشب نوشت:  اول اینکه حلال کنید احلام را. دوم اینکه این شب ها به جان دو کس حتما دعا کنیم سلامتی و فرج حضرت صاحب الامر و سلامتی رهبر عزیزمون.




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
احلام

نظرات  (۵)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۳ رنگ خدایے . . .
امشب به نیابت مدافعان حرم ، زیارت کنیم حضرت اباعبدالله را....
پاسخ:
روی دلدار ببینم امشب ای کاش...
رسول و همرزمانش آنجا خون دل خوردند.
در مقابل کفر و نفاق مردانه جنگیدند، 
و به فوز شهادت رسیدند...
اما اینجا یک عده ای با تدبیر، 
خون ملت را می مکند 
از پشت خنچر می زنند. 
وبرای خوشایند برجامیان،
معاون وزیر عوض می کنند

پاسخ:
پدر رسول گفت : مسئولان باید دنبال "عزتِ زیر خاک" باشند..

خیلی حرف است
برای مردی که پسر رشیدش را در خاک می کند با هزار افتخار
امروز بنشیند و برجام و پسابرجام بنگرد..
همه برای هم دعا کنیم



پاسخ:
ان شاالله
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۶ ...:: بخاری ::...
خلیلی عشق است...
پاسخ:
:)
امشب ای ماه به درد دل من تسکینی
آخر ای ماه تو هم درد من مسکینی
کاهش جان تو من دارم و من میدانم
که تو از دوری خورشید چه ها میبینی...


سه ماه گذشت... 
پاسخ:
:(
بشری روزها می گذره و ما هنوز مرده ایم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">