خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

نوزدهمین روزی خوار

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ


زاویه ای آرام در کنج حرم بانو گیر می آوردی

و تمام زندگی ات را بر مدار نَفَس بانو می چیدی

اما دلت آشوب شد وقتی فهمیدی که حرم زینب را حرامیان دوره کردند

کنج آرام حرم بانوی قم را رها کردی

حالا کنار بانوی دمشق آرام گرفته ای

حتی جسمت هم خیال برگشتن ندارد...*





پ.ن: طلبه ی جوانی بود بی ریا. پدرش و برادرش بعد از مدت ها فهمیدند که او استاد حوزه شده است.

* پیکر شهید هنوز به وطن بازنگشته است...



*عکس مربوط به دیدار خانواده شهید با حضرت آقاست. فاطمه خانم دختر کوچک شهید :)



+ برای خنده های مکرر بشری و فاطمه دختران شهید مدافع حرم محمد مهدی مالامیری صلوات






توصیه نوشت: از بین مستندان ملازمان حرم که لابد خیلی هایتان دیده اید یا حداقل اسمش به گوشتون خورده. مستند مربوط به شهید مالامیری شاید یکی از بهترین هاست. سبک زندگی شاد و اسلامی. از نصر تی وی یا هر جایی می تونید فیلم رو ببینید. حتما ببینید.




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
احلام

نظرات  (۴)

آخرش کار دست ما می دهید

از ما گفتن
پاسخ:
فکر کنم سی امین روز ضربه ی مهلکی خواهم خورد...
طوفانی در راه است..
این رو از سیما دیدم فکر کنم 
چقدر خانواده فوق العاده ای داره
واقعا از دامن زن مرد به معراج میرود
پاسخ:
کاملا مشهود بود که زنش پر انرژی بود و همه ی اون برنامه هارو میچید!
خیلی الگوی خوبیه واسه ما خانوما!
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۲ سید محمد رضی زاده
بابای ماست خامنه ای...
پاسخ:
لبیک یا خامنه ای
نمیدونم بگم حیف ک این _عزیزا دیگه نیستن گرچه هستن 
گرچه پای هدف رفتن برا حرم رفتن

و من هستم ک کاش اصلن نبودم با این بودنم
پاسخ:
:(
وقتی اینقدر بی فایده ام، کاش نبودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">