خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیستمین روزی خوار

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ


گفتی: فاطمه سلما را ببوس و بگو پدر برای تو جان می داد!

حالا فاطمه سلما هر روز در بغلم پیچ و تاب می خورد و من از جانب تو بوسه بارانش می کنم

وقتی بزرگ شد خواهم گفت: پدرت برای تو و همه بچه های شیعه جان داد..





پ.ن: مهدی روحیه جهادی داشت. از اردوهای جهادی به مرخصی نمی رفت



* پیکرش ماند در میدان معرکه و برنگشت



+ برای روح دلیر شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد صلوات








بی ربط نوشت: فکر کنم بعد از ماه مبارک چند ماه برم مرخصی و هیچی ننویسم ...




موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
احلام

نظرات  (۷)

سر سبز تر شود چو ز شمشاد سر بُرند.
سر داده، خرّم است چم شمشاد، جاودان...

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۷ رنگ خدایے . . .
اللهم صل علی محمد ول ال محمد
از این فکرها لطفا به ذهنتان خطور نکند
تازه شروع پرواز است
بعله 
پاسخ:
تو که از حال و روز من خبر داری..
شهید من:)
گاهی از سند زدن شهید به نام خودم، خوشحالم
پاسخ:
بله دیگه :)
۰۶ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۶ ...:: بخاری ::...
بر اساس همین پست دارم میگم:
جهاد مرخصی نداره.

پاسخ:
به ما باشه از همه چیز می خواهیم مرخصی بگیریم
تو هرکار بکنی 
من مخلصتم

پاسخ:
در به درتیم رفیق

همین شما ها منو بدعادت کردین :)))
جهاد
روحیه جهادی
شهادت جهادی

عالی بود
پاسخ:
زندگی عرصه جهاد است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">