خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

او هم رفت

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ







و عروس را در حال نماز یافتیم...











+ وصال با یار حقیقی..







پ.ن: برادر هم  به خانه ی بخت می رود و احلام در خانه ی پدری به امپراطوری می نشیند :))

نمی دانم حُسن است یا نه! فعلا به عنوان ته تغاری دچارش شده ایم :)




+ انگار یه کوه از رو دوشم برداشتن، پر از هوای نوشتن شدم....

+عکس رو هم که خودم گرفتم :)




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
احلام

نظرات  (۵)

و امیدوارم شما هم به زودی مسافر خانه بخت شوید :)
پاسخ:
چی بگم والا
به سلامتی و میمنت
مواظب باشید امپراطوری سقوط نکند

منتظریم شیرینی بخوریم
پاسخ:
ممنون

تا امپراطوری من سقوط نکنه که نمی تونید شیرینی بخورید
کی شیرینی شما رو گفت
جونای حالا روببین
شیرینی اخوی منظورم بود
پاسخ:
از کی تا حالا خواهر شوهر شیرینی داده که من دومیش باشم

همت کنید و گوگوریو رو تاسیس کنید :دی

پاسخ:
چرا بلاد کفر  تاسیس کنم
یک سلسله ی احلامیه به راه می اندازیم!
پس نوبتی هم باشه، این دفعه نوبت شماست.
ان شاءالله به زودی پستی در همین رابطه آپ شود...به حق فاطمۀ زهرا (س)


اما، خوشا عروسی که خواهر شوهرش شما باشی...
پاسخ:
اینجور که من پیش میرم، امپراطوری من چیزی در حد و قواره هزارو پانصد ساله خواهد بود..

:) خوبه، رفیقیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">