خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

صبح جمعه ای

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ



پیام داده بود که متنی برای کارت عروسی ام داری؟ گفتم نه، هیچوقت از آماده های دیگری استفاده نمی کنم، می خواهی برات چیزی بسازم؟ گفت باشه تا 2 ساعت دیگه بهم برسون.

حاصلش این شد:


خانه ی بخت در آسمان ها نیست

بلکه خانه ای در زمین است که بوی خدا می دهد

عشقمان را به رایحه ی چهارده گل خوشبو می کنیم

تا به خانه ی بخت برسیم

***

حسین(ع) مسیرش را از عرفات آغاز کرد، با دعا و قدم هایتان ما را به مسیر اربابمان یاری کنید






* عروسی شان شب عرفه است. دقیقا روز حرکت کاروان امام حسین از مکه. به خاطر همین جمله مناسبتی شد








+ اگر روضه پای کارت عروسی تان می خواهید به اینجانب مراجعه کنید :)




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
احلام

نظرات  (۱۰)

عالی و عالی.
من یکی دیگه باید برم سرم رو بکوبم به دیوار!!

میگم نویسندۀ این متن، یکی از همون سه تا دیوانه پست قبل نیست؟!
پاسخ:
عه چرا
اتفاقا شما بهتر از صنایع ادبی و بدیع می تونید استفاده کنید برای این چیزها
برای من کمی زشته!

آره همون سومی است که هیچی بلد نیست
ما متن کارتمون رو دادیم برامون سرودن
یه جوری که هر چهارده معصوم توش دعوت شده باشن به جشنمون به اضافه حضرت معصومه و خیلی های دیگه ... خیلی عالی شد
متنی هم که شما نوشتید خیلی عالیه
پاسخ:
به به خیلی هم زیبا

نه دیگه ما سطحمون پایینه، شما باکلاسید :)
دیگه عجله داشت وگرنه باید قشنگ تر می نوشتیم
یاد اون کارت تولدی که با کمیل طراحی کردیم افتادم 
طرحش رو کمیل زد شعرشو من گفتم 
باور کن نمیشه آدم از مهمترین قسمت قلبش تو مهمترین اتفاق زندگیش حرفی نزنه

پاسخ:
عه خوب من نبودم نظارت کنم به کارتون

سوختگان غمت، با غم دل خرمند...
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
ایول چه دلبرانه است ..

برای بعداً یادم باشه بهت سفارش بدم :)
پاسخ:
هه 
پیش قاضی و معلق بازی؟
شما استادی بالام جان

خیلی هم عالی :) فقط برای ورزن های بعدی یه خورده شادترش کنید عالی تر میشه
پاسخ:
غمگین نبودا! بود؟

خب الحمدلله! 
پس به فکر باشید دیگه.
جشن عروسی ما در راهه :)
پاسخ:
به به
مبارک باشه

اگه بلد باشم در خدمتم :)
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۰ انــــــ ـار
ما کارت نداشتیم....!

:(





:)





:))
پاسخ:
عه لابد به طرق دیگری دعوت کردید :)

۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۳ ...:: بخاری ::...
بححححححححححح

ایشالا مال خودتون!
پاسخ:
کوزه گر از کوزه شکسته آب می خوره
خیلی عالی بود

ترغیب کردید ما را برای ...
پاسخ:
پس باید پست را حذف کرد...
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
:))))))

خداییش خنده ام گرفت! شکسته بندی می کنید! 
ما فعلاً لنگ میندازیم پیش شما ;)
پاسخ:
نه جدی میگم
قلمتو دست کم نگیر قربونت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">