خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

ششمین پرده ی شب جمعه

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ


پرده را کنار می زنم. بوی عطر تند یک زن عراقی که محکم به من می خورد اولین بویی است که به مشامم می رسد. به کناری خیز برمی دارم. اینجا خلوت تر از خلوت است. چند زن لبنانی با صدای مردی که از سمت مردها می آید گریه می کنند. چادر روی سر می کشم و به جمعشان اضافه می شود. یکی در میان کلمات عربی را می شناسم اما می فهمم قصه ی علی اصغر است. دلم می لرزد. رواست زیر قبه ی حسین روضه ی علی اصغر خواند؟ رواست از پس و پیش شدن قدم های ارباب به سمت خیمه ها و میدان گفت؟









این روزها دست و دلم می لرزد
موج روی موج
غرق شدن که شاخ و دم ندارد
تو را نیاز دارم
سفینه النجاة









بی ربط نوشت: گاهی از اینکه دنیا با تصورات زیبای آدم پیش نمی رود باید مُرد. بیخیال تمام عقل هایی که می گویند خوب دنیا همین است، تو زیادی در هپروت هستی! اما خدایا اگر همه چیز قرار است اینقدر روی پست داشته باشد. چرا این خیال ها و تصورات زیبا را آفریدی؟





* ممنون از تمام کامنت هایی که برای پست قبل دادید. دعا کنید.




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
احلام

نظرات  (۶)

یا حسین.............

 

پاسخ:
می کشی مرا حسین....

برای بی ربط نوشت:

نمیدونم دقیقا منظور نویسنده چی هس اما شاید این چند خط ربط داشته باشد به مباحث حاجاقا پناهیان تو دهه اول محرم تو دانشگاه هنر....

 

خیلی ها برای نشون دادن زیباترین زیبایی ها جون دادند.......

 

 

پاسخ:
گوش نکردم هنوز

اما خیلی سخته گل مرداب شدن....
گاهی احساس می کنم اگر خدا به بنده ای نظر لطف کند کاری می کند که از این دنیا دل زده شود.
و موج روی موج...
موج مزن آب فرات...
پاسخ:
موج فرات! به موج فرات فکر نکرده بودم...
کاش در موج فرات غرق بودم به هوای نسیمی از حسین....
۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
ای کاش که به خیالم حتّی پیشت بیایم اربابم ...

دوست دارم حس و حال نوشته هات رو!
پاسخ:
خسته ام از خیال ها، زنده کن جانم را تا زندگی کنم با تو


دوست دارم که دوست داری ام :)

ساقی چه خوب نوشتند...

 

من موج فراتم که همش در تب و تابم

از کرب و بلا برام نگین خیلی خرابم..........

چقدر در حسرت دیدن موج های فرات،کنار اروند رود این بیت رو میخوندم...

به این حال خوب شما غبطه میخورم.

این حال خسته از خیال...

ششمین پرده ی شب جمعه و خیال حرم از شما

جان بخشی به این خیال هم از ارباب،ان شاءالله.

 

سفینة النجاة...

در عرشه سفینه ات ای نوح کربلا

جایی

برای آدم کشتی شکسته هست؟

یا حسین...

پاسخ:
بله ایشان میزنند به هدف ...

حال ما اصلا غبطه خوردن ندارد واقعا!
کاش مجنون می کرد ما را حسین...
روضه جا و مکان دارد..
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">