خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

گاهی... :)

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ





گاهی راحت می شود زیر لب بسم الله گفت و شمعی کوچک را بی بهانه فوت کرد..

شمعی که وجود خارجی ندارد..

اما خیالتان راحت که آرزوهای دلتان  بر باد نخواهد رفت، چون بسم الله گفته اید :)








پ.ن: رسد دیوانه ای به جایی که هیچ دیوونه ای به پاش نرسیده :)) به جان خودمان. دلمان جان دوباره و تولدی دوباره خواست... عکس هم اصلا تزیینی نیست. از آن همین الان یهویی هاست..






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۳
احلام

نظرات  (۱۰)

۱۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ تبارک منصوری
پاراگراف اول چقدر دلچسبه :)
شما از تو مانیتور خودتون فوتش کردید منم از تو مانیتور شما که تو مانیتور منه !!! 
چند وقت دیگه هم تولدمه و یکم برای خودم نوشابه باز کردم :))
مرسی از شمع یهویتون.
پاسخ:
اوه چه شمع پیچ در پیچی رو شما فوت کردید :)
اخجون تولدتون مبااااارک
ان شالله به مرادهای دلتون برسید

۱۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۴ تبارک منصوری
تشکر فراوان :))
همچنین شما ...
پاسخ:
یادآوری کنید بیاییم خونتون جشن بگیریم
:) کیکم بخوریم، کادو هم ندیم
بعد از آن سه وعده قرآن خواندن ما را هم دعا کنید


همه متن را می بینند ما حاشیه را:)
پاسخ:
عجبا!
آدم امنیت نداره 

خوبه چیزای بد بد نداشتیم

یکی متن را میبیند
یکی حاشیه را

من چه کنم که کیک توی تصویر را دیده ام؟
پاسخ:
:)
راستش خودم هم فقط کیک را می بینم
مجبورید فردا خودتان را از خجالت شکمتان بیرون بیاورید
مثل ما
اگر برای تحلیل محتواست، گویا نرم افزار اون اس پی اس اس هست
پاسخ:
کمی برای متون فارسی گیر و گرفت دارد البنه به گفته دیگران
همان اکسل خودمان را تحمل می کنیم

جالبه برگه را کندیم که برود آشغالی
همه اش خوانده شد :)
ملت بیکارن دیگه
یکی هوس تولد اضافی میکنه
یکی حاشیه خون میشه
یکی هم مثل من ناشناس میزنه
بیکاریه دیگه
پاسخ:
اپیدمی بیکاری در جوامع جوانان امروزی مجاز نشین

اسمش اینه :)
 مبارک باشد ان شاءالله و خیلی زیاد
و ایضا از طرف تاوان بانو 🎂
پاسخ:
:)
ممنون
خیلی جدی تبریک گفتین، خودم باورم شد 
ممنون از تاوان بانو، چه کیکی هم ابتیاع نموده اند
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۱ ...:: بخاری ::...
بحح!
پاسخ:
بح بح :)
سلام
همه حاشیه هاگفته شد..
منم به 30آذر اشاره می کنم! D:

پاسخ:
سلام

خخخ 
بله بله بدوبخ شدم
من  فکر می کنم تازه سال تحویل شده، ولی نمی دونم چرا تاریخ حکایت از آذر داره
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۹ انــــــ ـار
چه بامزه بود این پست و کامنت ها :))
پاسخ:
:)
از دست ما و این مخاطب ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">