خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

چرا آخه؟

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ




ما بین این شلوغ پلوغی با یک متن عربی هفتاد ذراعی (بل طویل تر) مواجه شده ام. بعد از چاق سلامتی ایشان امر می کنند که بنده را ترجمه نما! آخه چراآآآ؟







پ.ن: وسط کلی کار همیشه باید یک ضدحال باشد. یک وقت گیر عظمی.





+ چقدر خوشحال شدم برای چاپ شدن کتاب آرزوهای نجیب. خیلییییی. انگار کتاب من قرار است چاپ بشود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
احلام

نظرات  (۵)

مبارک صاحابش باشه
ایشالا پست ما برا شوما:)
پاسخ:
اوه کی میره این همه راهو

فعلا من باید برای شما فلاسفه پست بزارم
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۸ آرزوهای نجیب (:
خجالتم می دید اینجوری :اشک شوق 
بغض
بازم اشک 
ممنون واقعا (:
پاسخ:
ما کلی ذوق کردیم بخدا

این اشک شوق رو باید نگه داری وقتی کتابتو می بینی و تو دستات لمسش می کنی
و ایضا واس ما امضاش می کنی تو نمایشگاه

ایشالله موفقیت های بیشتر
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ترجمه دست و پا گیره همیشه. 
ان شاءالله کتاب خودت هم. 
پاسخ:
اوهوم وقت می خواد خو

ان شالله کتاب خودتو برام امضا کنی پست کنی جانا
دقیقا چه پستی؟
توفیقات علمیم رو میخوای تبریک بگی؟
یا مقامات و مدال های کسب کرده مو؟
همچین گفتی فلاسفه فکر کردم ملاصدرا رو زمین زدم

+مسخره
پاسخ:
تعجیل نکن
یه روز دیدی از تو ملاصدرایی برخواست
هر چیزی امکان داره
بعد دیدی در کوی و برزن گفتن عارف و ماادرک عارف!

مخسره هم خودتی
شبهای هجر را گذراندیم وزنده ایم...
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود!


اینها هم میگذره
ترجمه شما تموم میشن
و دوست فیلسوفتون دوباره می نویسند
پاسخ:
ما که لذت می بریم ولی صرفا از جهت وقت گیری و به هم ریختگی برنامه 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">