خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

ک و د ک

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ



هنوز معتقدم معلمان ابتدایی باید دکتری داشته باشند

















پ.ن: اینکه بیاییم و بگوییم که هر چه پدر و مادر باشند بچه هم همان می شود شاید درست باشد اما در این صورت نقش تربیت را صفر می کنیم.








دستور:
اگر در مدرسه کودکانتان استعداد یابی نمی شوند خودتان دست به کار شوید! نیافتن استعداد ها مثل این است که به گل قشنگتان اگر شمعدانی است اندازه کاکتوس آب بدهند!







+ کار برای کودکان عمیق ترین فکرها را می خواهد :)





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
احلام

نظرات  (۷)

۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۱۱ تبارک منصوری
با جمله اولی و جمله آخری به شدت موافقم !
مثل معلم دوره دبستانم که دفتر نقاشیمو دید و بهم انگیزه داد...تا همین الانم روی تخته ای طراحی میکنم که خودش بهم داد :)

 ما هنوز منتظر یک داستان کودک دیگریم ! -_-

پاسخ:
امم یعنی با بقیه جمله ها مخالفی؟ ;)
احسنت به روح و قلب چنین معلمانی...

داستان کودک فکر عمیق می خواد خوب، من درگیر فکر کردنم!
ان شالله خروجی بده
+++++
پاسخ:
در جواب 5 مثبت باید چ گفت ؟


سپاس
به به
چه حرفا
پاسخ:
کامنت هندوانه قاچ شده
موافقم. 
بشرط اینکه خود شما بعد از اخذ مدرک وزین دکترا، معلم پایه ابتدایی بشی...

پاسخ:
من حتما این کار رو خواهم کرد 
اگر دکترا بگیرم به قید حیات!

یعنی سال ها پیش تصمیم داشتم اگر به مدارج بالا رفتم حداقل یک روزم رو در دبستان بگذرونم
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۸ آرزوهای نجیب (:
البته به دکتری نیست، به خلاقیت هست! 
معلم باید خلاق باشه جانم(:
پاسخ:
بله اون که شدید
منظورم اینه با سواد باشه

بعد حد روانشناسی یه معلم باید خیلی بالا باشه خیلیییی
خیلی موافقم و خیلی علاقه مند به معلم دبستان بودن.
میشه گفت یکی از آرزوهامه که فکر نکنم هیچ وقت بهش برسم! :(
پاسخ:
چرا نتونی
یه تلاشی کن شاید بشه

۰۵ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۳ پلک شیشه ای
دستورت خیلی شگفت زده کرد من و!
من خیلی دوست دارم کتاب های مفیدی در زمینه روانشناسی کودک و نوجوان در سطحی که یه مربی نیاز داره بهم معرفی بشه تا بخونم. 
ولی خداییش خیلی کار دشواریه معلم بودن.
باید دست همه معلم های خوب و بوسید خیلی محکم
پاسخ:
خوب کتاب پیدا کردن که کار سختی نیست
بری داخلش خودت دو روز بعد میشی حرفه ای :)

آره خدا وکیلی
خیلییی سخته. هر کی معلم میشه واقعا صبر ایوب داره مخصوصا با این بچه های امروزی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">