خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

میشه درست بشی؟

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ








 از ساعت 6 بزنی بیرون! کلی بدو بدو! شب برگردی! رم گوشی ات همچین پیامی بدهد! آیا رواست؟؟






پ.ن: خدا یه شب و روزهایی هست که به آدم از این پیغام ها میده! میگه فرمت کن خودتو! خالی کن این لجن زار رو! مثلا شب های خوش ماه رمضان!

نمی دونم مرگ به من اجازه میده برسم به رمضان یا نه!







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۹
احلام

نظرات  (۱۱)

هه ماه رمضان!

امروز ناخودآگاه چشمم به جوونه روی شاخه خشک شد....تپش قلب و .....

سوال همیشگی:
خدایا بازم بهار رو میبینم...
تازه این امید امسال جوون زدده،  اینم!

ندیدی سال پیش رو....

هعی ماه رمضان کجا....

پاسخ:
بهار مومن ماه رمضان است :)

هیچ اعتباری به لحظه ای و آنی نیست
ولی خواهی دید ان شالله
هزارن بهار و زمستان و..
الان این پستو دیدم یاد رم گوشی خودم افتادم
سوخت لامصب
پاسخ:
واقعا الان سوخته؟ هیچ راهی نیست؟
مثل اینکه واقعا سوخته
خدایش رحمت کند
پاسخ:
نهههه :(((((
سلام.متوجه شده ام که شما استاد داستان نویسی نیستید.
البته شرایط گوشی شما هم درک میکنم.بنابرین هر وقتی شد،
در مورد داستان نویسی مطلب و پست بذارید برامون یاد بگیریم.
من وبلاگتون رو دنبال می کنم.

پاسخ:
علیکم السلام

ان شالله سر فرصت تصمیماتی اتخاذ خواهد شد
فک کنم از شروع سال 96 کاری صورت بگیره

سپاسگزارم
تسلیت میگم...
سوخت :( 

پاسخ:
عکسای دیروز با گوشی من گفته شد :(
با سلام؛ 
ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ام ابیها (سلام الله علیها ) را تسلیت عرض میکنم.
پاسخ:
سلام علیکم
بر شما نیز تسلیت..

مادری بمانید ان شالله
۱۱ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۵۴ بلاگر آرام
عرض تاسف:( گمونم نشه کاریش کرد
میرسید ایشالا
پاسخ:
فعلا که فرصت نکردم کاری براش بکنم :(
یه سوال: 
چرا کامنتای فوشی رو که برات میذارم فعال نمیکنی؟
مساله چیه دقیقا؟
پاسخ:
چی؟
من هر چی کامنت دادی تایید کردم
چیزی تایید نشده نیست اصلا
شدیدا منتظر پرده ام...


اعتیاد بد دردیه.   ؛'(

سرمم نمیشه بگی فرصت نشد و چه و چه ...
پاسخ:
چطوره خودت پرده بنگاری من اینجا آویزون کنم؟
تو که داری کارای من رو انجام میدی ;)

سمعا و طاعتا
حالا گیرم فرمت کردیم
دوباره با چی پرش می کنیم


العفو العفو گفتنم که به جایی نمی رسد
دلتنگ گریه های محرم شده دلم
پاسخ:
با حب


آنم آرزوست
منو چه به پرده انگاری....

پرده که با سرانگشت قلم سدممد آویخته نشه...پرده نیست :(
پاسخ:
چرا نیست
چه بسا بهتر هم باشد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">