خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بیست و سومین پرده شب جمعه

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ




سیدالشهدا

وقتی صدایتان می کنم: ارباب!

ناخودآگاه زبانم  به اربا اربا می چرخد ...








+ پسرت هزار ذره شد در هوای یار....






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
احلام

نظرات  (۲)

این پرده شبا رو همه اش رو نخوندم
ولی اونایی رو که خوندمو دوست داشتم
تو ماه رمضونم یه چیزایی درباره شهدا مینوشتید
اسم اونا رو یادم نیست
اونا هم حس خوبی داشت
پاسخ:
فکر کردم هیچکس نمی خواند
از بس نظر نمی دهند

روزی خواران بود

ممنون، اگر چیزی هست، عنایت خودشان. ما که که کاره ای نیستیم
من دلم کربلا میخواد
باس بمیرم اون دنیا بهم بدن؟

نمیخوام
پاسخ:
میدن بهت
صبر بنما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">