خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

احلام خوشبخت می شود :)

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ




آن مرد نه در باران آمد و نه با اسب و نه با بنز و نه هیچ چیز دیگری!

قصه برای من طور دیگری رقم خورد. آن مرد آمد در حالی اقاقیا گل های سفیدش را زرد کرده بود و حیاط جای سوزن انداختن نبود.

من چادر خود جمع می کردم که اغشته به گل نشود و او پا روی گل ها می گذاشت تا وارد خانه شود...






+ معتقدیم که صحنه ی جهاد برای هر دوی ما بزرگتر شده است. برایمان دعا کنید که خوشبختی ما در گرو انقلابی بودن ماست!




مهریه حضرت احلام: 14 سکه و 313 جلد کتاب و یک سفر کربلا :)




عکس نوشت: عکس که حدیث کسا خوانی ماست قبل از امضای دفاتر عقد :)

تیتر نوشت :از آنجایی که فامیلی شریف هم سر، خوشبخت می باشد. ما نیز قاعدتا می شویم احلام خوشبخت :)))





موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
احلام

نظرات  (۲۲)

پس شیرینی ما چه شد؟
پاسخ:
ما اهل شیرینی دادن هستیم
شما بفرمایید چطوری بهتان برسانیم.  ما از نوع خامه ای مخصوص میدهیم :)

ان شالله نصیب شما به زودی
مبارکه ان شاالله خوشبخت بشید.
پاسخ:
ان شالله
ممنون
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۹ آرزوهای نجیب (:
خوشبخت شی الهی(:
موقع عقد دعای خیر که یادت نرفت؟ 
پاسخ:
الهی آمین

یکجور مجردهای معلق در دور و بر خودم رو دعا کردم که ان شالله تا آخر سال همشون تار و مار متاهلی بشن:)
سلام
وای مبارکههههههههههه
بعد عمری اینجا رو باز کردم چقدم خبرای خوب داره :)
مبارکا باشه خوشبخت به اسم و به رسم :) و عاقبت بخیرشی خواهر جان
وای خیلی خوشحالی دارم الان.... 

بیا ساق دستت رو بهت بدم ازت شیرینی هم بگیرم :))) 
پاسخ:
سلام
سلامت باشی جانا
ان شالله به زودی خبر از شما

نمیایی که :)
آخ آخ گفتی ساق دست و کردی کبابم :) لنگه ساقم هیچ جا نیستا خخخ
سلام بانوجان
مبارک ها باشه
ان شاء الله که به حق اصحاب کسا بیش از پیش انقلابی و مجاهد بشین و خدا و امام زمان و خودتون از لحظه لحظه ی این زندگی راضی باشین:))

احسنت به این مهریه... :) 313 تا کتاب جالب بود:))
پاسخ:
سلام بانو
ممنون :)
به به چه دعای خوب و قشنگی. تشکر و الهی آمیییین
سپاس فراوان

بعله دیگه :) ما با کتاب گره خوردیم
خوشبخت ترتر بشید باهم الهیییییی
:)


دعا بهتر نبود؟ :|
پاسخ:
ان شالله

نمنه؟
دعا به این قشنگی
۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۸:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام :) وای خدای من.اون کسی که شما رو خدا بهش عطا کرده معلومه که خوشبخته. ^_^ الهی که همیشه دل هاتون عمیقا شاد باشه در راه بندگی خدا.به دعای حضرت مادر خوشبخت ترین زوج روی زمین باشید.
پاسخ:
سلام :)
من که چیزی ندارم. سعادتی است که نصیب من شده همراهی در جوار ایشون :)))

الهیییی آمین
همینطور تو آباجی نازم
به مبارکی و میمنت ان شاالله
آرزو می کنم خودتان و فرزندانتان در رکاب حضرت بقیة الله روحی فداه توفیق سربازی مدام داشته باشید و ختم به شهادت شود این همه از شهدا گفتنهایتان


مهریه جالبی بود

وقت سرزدن هم که ندارید

خوشبخت باشید...
پاسخ:
ممنون سپاس فراوان

ان شالله. همینطور شما

ان شالله سر فرصت، سر که چه عرض کنیم کلیک رنجه می کنیم

الحمدلله

:)
پاسخ:
:)
سپاس
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۷ رفیق دلتنگ...

سلام  بر احلام خوشبخت...

چه جلسه ی حدیث کسای نورانی ای..ان شا...روزی همه مجردها..

چقدر دلم برات تنگ شد یههههههوووو...

ولی در اصل خوشبخت کسی است که تو همسفر و هم سنگرش شدی...

ما شیرینی میخواهیم در بهشت با چایی حاج محمود باطعم زیارت عاشورا..




پاسخ:
سلام بر رفیق عزیز ماااا
دل ما نیز تنگ شده رفیییق
به به
ان شالله شیرینی میاوریم، چایی اش هم که با شما و همسر محترم :) از همان ایستگاه صلواتی
با استکان باریک دبش
سلام
الهی احلام خوشبخت، خوشبخت ترین شوند 
:)
خیلی مبارکه

یاعلی
پاسخ:
سلام
ان شالله نصیب شما باد
:)

ممنون
التماس دعا
مبارکا‌ باشه
یه خورده اطلاعات بدید در مورد این آقای خوشبخت :)

 .چیکاره ان؟
کتابخوان؟
وبلاگ نویس؟
پاسخ:
ممنون
شما خود ناشناسی بعد اطلاعات می خواهی :)

هر چند حدس میزنم انار بانوی ما باشی:)

همه کاره
کتابخوان
نه وبلاگ نویس نیستن، اصلا هم ول نشده اند در فضای مجازی :)))
احلام جون من (انار) ناشناس اولم!
همون که وقت نداشت و فقط نوشت الحمدلله  :)


پاسخ:
عه
اتفاقا حدس زدم انار من از این سوالا نمی پرسه
پیوند یک عمر همدلی و اعتمادتان مبارک
ان شاءالله دلدادگی هایتان قرین میمنت و خوشبختی باشد و تا ظهور دولت یار، در کنار هم عاشقانه بایستید.

برایتان زندگی سراسر عشق و بالندگی آرزو می کنم...
پاسخ:
ممنون از دعای خوب و سرشار از مهربانی تان
سپاس فراوان
الهی خانۀ خوشبختی تون فراخ و باغ عشق تون پر از گل و لبخند باشه.
حسابی قدر همدیگر رو بدونید
آرزو میکنم ارمغان زندگی تون همیشه محبت و عشق باشه.


خبر خوشحال کننده ای بود که از جناب رئوف شنیدم. وظیفه دانستم خدمت برسم و عرض تبریکم را تقدیم تون کنم.
پاسخ:
سلام با تاوان بانو
چه عجب از این ورا :)
مگر اینکه از این خبرها بشه به فقیر فقرا سر بزنی

ممنون جانا
شما که خود زندگی موفقی داری دعا کن ما هم یاد بگیریم عشق و محبت و...
سلام :)

چه پست خوبی ... چه حال خوبی ... 


مبارکا باشه ...

۳۱۳ تا کتابش عالی بود ‌. از این جلد نفیسا که هر کدومش سیصد چارصد تومنه :دی
این از اون مهریه هاییه که هم میدن هم میگیرن و سر خواستگاری از اون حرفای ای بابا کی مهریه رو داده کی گرفته نمی زنن.
نمایشگاه کتاب بعدی یه سوت بزنی من میام کمکت ، همون طرفام همیشه 

:)

پاسخ:
سلام
خدا رو شکر حال خوب کن بوده :)

بله دیگه یه چیزی گفتیم که ان قلت برای ندانش نباشه
قرار نیست که همه رو یهو بخرن :)
ان شالله تشریف بیار منزل از کتابخانه ما دیدن کن :))
مبارک باشه ان شا الله
زیر سایه ی امام زمان
پاسخ:
ممنون
ان شالله
شما هم در پناه صاحب الزمان باشید

به به کم الله...

سلام و رحمت الله...

مبارک باشه ان شاءالله...

با دعای خوشبختی و عاقبت بخیری و سعادت جاودان تحت توجهات خاصه حضرات آل الله علیهم السلام...

همسفر باشید تا بهشت ان شاءالله :)

 

313 جلد کتاب :)

ان شاءالله که به کمیت و کیفیت شان شما رو از سربازان خاصه حضرت ولیعصر علیه السلام بگردانند...

پاسخ:
سلام علیکم
سلامت باشید :)

ان شالله ممنون از دعاهای خوبتون
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۶ طاهر حسینی
فرموده اند خوشبخت آن کسی است که از دنیا انتظاری ندارد. همیشه خوشبخت بمانید ان شاالله
پاسخ:
پس خوشبختی دست نیافتنی است با این حساب

تشکر
ان شالله همگان
وااای خوشبخت باشین الهی
پاسخ:
واااای ممنون فافا
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۲ مداد مغزی
خیلی خیلی مبارکه
در دنیا که خوشبخت شدید. آخرت هم خوشبخت باشید ان شا الله
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون
خوشبختی در دنیا و آن دنیا را توامان دعا بفرمایید
من چقدردیر رسیدم:)
مباااااااااارک باشه خانم خوشبخت:))
پاسخ:
نه هیچوقت دیر نیست :)
سلامت باشی بانوووووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">