خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

بالاخره وریا تمام شد

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ



از اینکه کتابی رو  دلم می خواد بخونم اما همش به هزار و یک بهانه های جور واجور هی نمیشه و نمیشه، اون کتاب محترم خود به خود تبدیل به یک کوه صعب العبور میشه! متاسفانه وریا هم شد یکی از این کتاب ها! نه اینکه قصدی پشت سرش باشد! به هیچ وجه من الوجوه (مثلا یکی دیگه اش پیش روی دکتروف که دیوانه وار زیباست و من هنوز در حسرتم که ادامه اش رو بخونم)
وریا داستانی بود که اصلا حال بد نداشت. یعنی قاعدتا باید حس و حالی میامد تویش که حالت خوب میشد و ذره ای رنجیدن نداشتیم. اما پر مغز و ملات.
صاحب وریا را که در نمایشگاه کتاب دیدم فهمیدم که چرا باید حال این کتاب خوش باشد زیرا نویسنده اش دلش با خوبی هاست و آنقدر زیبا دوست است و نازک خیال که دلش نمی آید چیز بدی در هیچ کجا باشد. (نه مثل من شرور - از اون شکلک های دیو بنفش تلگرام مرحوم)
اما خوب دوست داشتم هیجان داستان بیشتر از این ها باشد. یعنی گره های کار بیشتر باشد تا یکنواختی! هر چند که بیان و چیدمان خوبی در داستان رخ داده باشد!
مثلا انتظار داشتم دختر داستان مقاومت بیشتری نشان دهد یا اینکه پدر و مادرش اینقدرها هم خوب نباشند!
فکر می کردم نقش وریا باید بیشتر مطرح میشد. یکهو خیلی کمرنگ و کمرنگ تر شد..
چقدر معرفی کتاب ها را دوست داشتم.
و یکسری نکات مثبت دیگر که به سمع نویسنده می رسانم.

به همت بلند آرزوهای نجیب تبریک و تحسین می گم. و دوست دارم کتاب های بیشتری ازش بخونم.










پ.ن: روز چهارشنبه ای بار دیگر قسمت شد برویم نمایشگاه آن هم با آرزوهای نجیب و بشری. روز خوب و خوشی بود. هر چه نویسنده بود دیدیم و الکی مشعوف شدیم. حالا بشری به ما می گوید من نمی فهمم شما چرا اینقدر ذوق می کنید؟ (بچه ی بی ذوق)

لینالونا را گرفتم که قطعا مدت هاست به واسطه ی یک کلیپ به معروفیت رسید. دلم می خواست خانم ژبرت داستانش را به یک پایانی می رساند!
و ایضا هفت گنبد محمد طلوعی را از افق. که بی صبرانه منتظرم تا خواندنش را شروع کنم.






موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۲۳
احلام

نظرات  (۶)

خدا کند فرصت کنید و بخونید کتاب های ابتیاع شده را...



فکر کنم کامنت پست قبلی را باید اینجا می نوشتم!!
پاسخ:
قطعا می خوانیم با قدرت
بسیار عالی
ان شاالله یک روز کتاب خودتون رو معرفی کنید
پاسخ:
ممنون
چه آرزوی بعیدی
سلام بر احلام کتابخوان

ان شالله موفق باشی و کتابخوان تر از قبل.

اسم کتاب آرزوهای نجیب چیست؟ اندکی توضیح لطفا...
پاسخ:
سلام بر انار سادات

ان شالله
اسم کتاب وریا است.
داستان نوجوان (محوریتی با حجاب داره)
ذوووووووق من برای دیدن سیده زهرا اونقدررررر زیاد بود که جا برای ذوق واسه یکی مثل امیرخانی و... نبود

امیرخانی دیدن که ذوق نداره، ذوق باید برا کسی باشه که مث خودت از صفر شروع کرده و حالا نتیجه اولین کارش باید با ذوق کردن یکی مثل من شیرین تر بشه :)

روز خیلی خیلی به یاد موندنی بود.
خدا جفتتونو برام حفظ کنه. 

پاسخ:
اوف تو چقدر ذوق دونی ات فرق داره :)

بله خیلی خوب بود
فقط من خوابالو بودم :))
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۴۴ آرزوهای نجیب (:
چرا هی نمیای این نکات ریز رو به من بگی ها.
بیام دعوا؟

ممنون از وقتی گذاشتی عزیز جان.

پاسخ:
خوب من با زیرلفظی حرف می زنم :)))
۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۰۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:)) 
ان شاءالله من هم به زودی بخونمش
پاسخ:
ان شالله عروس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">