خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

من..تو...او...

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ب.ظ






 بدون شرح








شیخنا: از کجا اومدی؟ کجا می خواهی بری؟ چه باری از روی دوش این نظام خلقت می خواهی برداری؟





توصیه: طی این ماه مبارک حتما یک افطار را بروید بهشت زهرا...

#قاب-ماندگار


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
احلام

نظرات  (۷)

قاب ماندگار
پاسخ:
بله قابی بس ماندگار...

تگ توی وبلاگش هم خوبه :)
پاسخ:
کاش فضایی فراتر از وبلاگ اصلا نبود
در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود

از گوشه‌ای برون آی ای کوکب هدایت

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود

زنهار از این بیابان وین راه بی‌نهایت
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۴ یکــ مَنــــ:)

امیر المومنین علی(علیه السلام):

خداوند رحمت کند آن انسانی را که آنچه لازم است برای نفس خود تهیه و خود را برای قبر مستعد و آماده سازد.آن انسانی که بداند که از کجا آمده و در کدام راه است و به سوی کدام مقصد باز می گردد.
پاسخ:
خدا رحمت کناد
 !چه سوال خوبی بود آخرین سوال شخنات
یه شیخنایی هم بود میگفت دعوا کردن و کل انداختن بلد نیستی؟ خب کُت بقیه رو  که می تونی نگهداری، اونا دعوا کنن و کل بندازن! اینم نمیتونی!؟

پاسخ:
عجب
حالا چرا دعوا !
صرفا جهت مثال می‌گفت، دعوا کردن اگر اصل کار باشه کت یه نفرو نگهداشتن میشه فرعیاتی که کمک می‌کنه به روند کار.
:)
پاسخ:
آهان
من فکر فلسفی کردم سر اینکه چرا میگه دعوا :))
دعوا یه مدلیه که یه جاهایی باید کوتاه بیای، یه جا باید داد بکشی، هیجان داره و پر بلوا و بگیر و بکش بین حق و باطله، خلاصه نمود کوچیکی از واقعیت زندگی بشر میشه!
پاسخ:
بله بله حضرت باریتعالی بشری الدوله ی ملوک الممالک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">