خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

جلد اول پر :)

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ


بعضی ها برایشان سخت است که یک کتاب 4 جلدی بخوانند. مثل کوهی است که در اولین نگاه با خودشان می گویند عمرا بتوانم آن را صعود کنم! پس کلا بی خیالش می شوند. ولی باید بگم جنگ و صلح از آن کتاب هاست که دوست داشتم بیشتر از 4 جلد بود :)

وقتی تولستوی صحنه های سربازی مغرور در طلوع صحنه ی جنگ توصیف میکند آنقدر دل انگیز است که اصلا انگار نه انگار جنگ است! و بیشتر صحنه ای عاشقانه به نظر میرسد

وقتی دشمن خود را نه احمق بلکه نابغه جنگی میداند کیف میکنم. آدم یکجورهایی هم دشمن را دوست دارد هم خودی را :)

از یک شخصیت که همه از او بدشان آمد من یکی خوشم آمد، آن هم پدر ماریا و آندره، به شدت سخت گیر ولی انسان! دخترک احمقش را با سختگیری اش نجات داد! 




پ.ن: تولستوی هیچ چیز اضافه ای نساخته و این یکی از حسن های کتاب است. چون اغلب کتاب های چند جلدی از توصیف ها و مطالب بی ربط پر می شوند. 



+ پیش به سوی جلد 2 :)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
احلام

نظرات  (۹)

سلام باریک الله :)
 «مادر» من هم دیروز تموم شد :) اما دلم شدید مچاله شد!

بعدشم از تو بعیده :| جمله «عمرا بتوانم آن را صعود کنم! » یعنی چی؟ فعل صعود کردن با حرف «از» همراه میشه، متعدی نیست که مفعول بخواد!
پاسخ:
علیک السلام
شما نیز باریکلا
دلت را بیاور اتو کنم

خخخ 
با تبلت پست گذاشتن همین اشتباهات را هم دارد
شما ببخشای ای ویراستار دکتر رضی :)
ویراستار دکتر رضی چیه؟ اینی که گفتم خیلی واضحه که خخ
شما بیشتر ببخشای
پاسخ:
خواهرم من هنوزم نمیتونم لازم و متعدی رو درک کنم
میفهم، ولی درک نه :)
فدا مدااااات
جنگ چیه خواهر من؟ من طرفدار بخش های خاله زنکیش هستم. همون هایی که خانم های لباس پف پفی دعوا میکنن با هم یا میرن مهمونی 😁
پاسخ:
:)
خخخ
منم لباس پف پفی دوست دارم
چه گیس و گیس کشی ای هم میکنن
بسیار عالی موفق باشید

منم کیمیاگر رو تموم کردم
به نظرم کتاب خوبی بود و غالب نقدهایی رو هم که بعدش خوندم نقد نبود

شاید زوربای یونانی را شروع کنم یا دنیای سوفی
پاسخ:
شما نیز موفق باشید
زوربای یونانی را خوانده ام
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۸:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
دلمان آب شد.
پاسخ:
پست ها برای دل آب کردن هستند دیگر
این چارجلدی رو چه کسی ترجمه کرده؟
پاسخ:
ترجمه سروش حبیبی 
نشر نیلوفر
البته درپست آغاز کتاب قید کرده بودم
متشکرم.
پاسخ:
خواهش میکنم
ترجمه خوبی است
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
راستی یادم رفت بگم، چه قدر دلچسب شد "یک عاشقانه آرام" 
فصل اولش تمام شد. ^_^

راستی میگم شما پروپوزال نوشتی?
پاسخ:
چه آهسته و پیوسته خوانی ای
موفق باشییییی


بنده ایالات خود مختار هستم :) خوشبختانه من آموزش محور هستم خوششششششششبختانه
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ایول الله ... :)) وای خوشبحالتون

بلهههه. به همین حجم از آرزوی موفقیت نیاز دارم 
پاسخ:
بله موفقیت از چیزهای کوچیک شروع میشه
مهم اینه که کار انجام بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">