خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

هدیه حضرت ماه

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ب.ظ





می دانستم که امکان ندارد بیایی

اما خیال آمدنت شیرین ترین خیالی بود که می توانستم برای آن شب داشته باشم

دعوتت کردم

نیامدی

اما هدیه ای ارسال کردی

که اکنون جزو باارزش ترین دارایی های من است

ممنووووووون بابای ماهم






پ.ن: آنقدر که جناب هم سر از به دست آوردن این انگشتر خوشحال شدند از به دست آوردن من خوشحال نشد :)))))







+ هدیه حضرت آقا: قرآن. کتاب خانواده. انگشتر. چادر





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
احلام

نظرات  (۸)

۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۱ خانم الفــــ
گوارای وجودتون :-) چه حس ناب و کم نظیری..مبارک باشه ان شاالله :-) بغض کردم به جای شما.:-) شادی مضاعف, نوش جانتون :-)
پاسخ:
سلامت باشی جانا
خیلیییییی حس خوب خیلیییی
فدا مدای ذوقتون
واااااااااااااااای چه عالیییییییییییییییییییی :)
چه حس خوبیه :)
پاسخ:
:)
اوهوم کلیییییییی خوبه
عالیه عالی
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے
من میخوام الان نامه بنویسم و با کارتمون ارسال کنم.
اون موقع نشد.
:))) مبارکتون باشه
پاسخ:
برای شما هم پیشاپیش مبارک
قربون مهربونی حضرت ماه بشم
ناز شست تون.
باعث شادی و شعف ما هم هست.
مبارکتون باشه.

درود بر حضرت ماه. دم مسیحایی اش گرمِ گرم.
پاسخ:
ممنون:)

درود بر روان چنین ماه مهربان و بخشنده
با هدیه اش زندگی مون رو ارزشمند کرد
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۲ شهـــ ـــرزاد
سلام. مبارکتون باشه...
برای مراسم عقد دعوتشون کرده بودین؟ اگه اشکالی نداره ممنون میشم جواب بدین :)
پاسخ:
سلااام
بله براشون کارت عروسی رو ارسال کردیم

کارت عروسی رو با نامه ای فرستادیم به دفترشون
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۱ سوره کوثر
سلام. 
چه عالی. مبارک تون.
داستانش چه بود این هدیه؟
پاسخ:
سلام
بله خیلی عالی
کارت عروسی مان را فرستادیم برای حضرت آقا و ایشان برامون این هدایا رو فرستادند
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۵ انـ ـــار
به به
مبارک تان باشد
حیف که زمان ما،  این کارای خوب راه نیفتاده بود و به ذهن ما نرسید
وگرنه من یکی که ذوق مرگ میشدم
و البته جناب همسر انگشتر را تا الان هفتاد بار گم کرده بود
چون سابقه درخشانی دارند

هشت تا گم کرده تا الان :))
پاسخ:
کاش باب بود و شما هم به اندازه ما کلی خوشحال میشدید:)
نع دیگه این یکی انگشتر را عمرا گم می کردند
همسر منم با احتیاط نگهش میداره
هر جایی نمیندازه
به به زهی سعادت

دیگه اگر خلاف میل همسرتون حرف بزنید پشت دستی را که مزین به انگشتر رهبریست نشان خواهد داد و حرفها تمام خواهد شد😀😁😂

چجوری گرفتین
پاسخ:
عجب
این چه برداشتی است آخر

کارت عروسی مان را برایشان ارسال کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">