خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

شما میدونید :)

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۴۶ ب.ظ




به نظرتون توی 79 روز باقیمانده از سال چه کارهای خوبی میشه کرد؟ چه مهارتی میشه یاد گرفت؟









پ.ن: تنبل ها چی میگن: هعی امسالم داره تموم میشه، از سال جدید ایشالله شروع می کنیم :/




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
احلام

نظرات  (۱۱)

سلام
نه
پاسخ:
سلام

ممنون از بی نظری تون
بافتنی :)
قلاب بافی

کیک پزی و شیرینی پزی که خب برای عید هم کارایی داره و یجورایی در راستای اقتصاد مقاومتی هست 

پاسخ:
یکم بلدم بافتنی :) در حد یه لیف. البته الانم یه شالگردن دارم میبافم آخراشه. ولی خوب خیلی همه بلد نیستم
و فکر می کنم خوبه که خوب یادش بگیرم

کیک پزی هم خیلی خوبه . راست میگی. فقط همین کیک پزیدن هم برا خودش هزینس :) ولی خوشم اومد از این نظر خووووب

مممنون از نوع شدید
۱۰ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۱ آرزوهای نجیب (:
باید ببینی به چی علاقه داری. مثلاً فیلم‌نامه‌نویسی، خیاطی، ویرایش، تصویرگری، عکاسی، ساختن جینگلی‌جات و... .
پاسخ:
من به خیلی چیزا علاقه دارم آخه :)
مثلا به همه اینایی که اینجا نوشتی به شدت علاقه مندم
ان شاء الله مقاله تموم میکنم
شاید مقاله های دیگه رو ترتیبشو بدم
در حال کسب مهارت کودک پروری نیز هم میباشم 
امممم در حال کسب مهارت حل مسأله هم که هستم
تصمیم جدی برای ادامه تحصیل میگیرم امممم :) فعلا همینا
 
پاسخ:
ان شالله ان شالله

یک کار خوب این است که از فرصت ها رخصت بگیریم برای این که بافته های آشفته را بشکافیم و با تارهای مهربانی، یافته های نابافته را ببافیم!!

پاسخ:
خیلی عارفانه بودندنی

ولی خوب است شکافتن هر چیزی و یافتن خیر و مهربانی :)
بعد از چند ماه بیای وبلاگ بخونی اونم سر صبح یه همچین پستی باشه ...!

خیلی پست خوبیه

سعی می کنم تا سال جدید روی آدم شدن تمرین کنم

پاسخ:
بله دیگر پست ما خوب است، پیری هم درونش ندارد

یعنی آدم دیگر شدن؟
اون کار اداریه بود!

همون:)
پاسخ:
ای بابا همه میان کارای خودشون رو توضیح میدن
ما گفتیم بگین ما چه کار کنیم


همین فردا میری دنبالش اگه نمیری حواله بده به تهران من انجامش بدم
۱۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:/ نمیدونم چرا خصوصی شده بود
پاسخ:
ظاهرا نمیشه از حالت خصوصی درآوردش

مهم نظرته عزیزم :)
ممنون
۱۲ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
بستگی داره چه کاری دوست داشته باشی?
نمد دوزی
جواهر دوزی
بافتنی با قلاب
بافتنی با میل
خیاطی
نقاشی
شیرینی پزی
و درست کردن دسر
تریکو بافی
.
.
.
.
صوت ها و کتاب های جالب مدرسه قرآن پیرامون فرزند آوری و فرزند پروری هم میشه :)

پاسخ:
چقدر چی چی بافی :)
سپاس

فقط اون خط آخر :)
۱۸ دی ۹۷ ، ۰۷:۱۰ انـ ـــار
سلام
الان اون 79 چند شده؟


خیلیییی کار دارم انجام بدم
خیلییییی


بگم؟
پاسخ:
سلام علیکمممممممم
69 روز باقیمونده

خوب خیلی کار که نمیشه انجام داد
شاید یکی دوتا رو بخوب بشه

بله حتما بگو :)
۲۱ دی ۹۷ ، ۰۷:۳۲ انـ ـــار
کتاب دارم بخونم

یه چیزی دارم می نویسم که باید به یه جایی برسونم

خونه تکونییییییییییییییی

روزه قضا
پاسخ:
خوب اینا که همشون فوق العاده است :)
همت بلند هم که داری ماشالله
بخون و بنویس
خونه هم که با برنامه ریزی :)

تلاش
تلاش
تلاش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">