خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

کارهای جمعه ای :)

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۵ ب.ظ



دیدم داریم روز جمعه ای خودمان را حبس می کنیم  و همش کار شخصی می کنیم، گفتم حداقل یه یک ساعتی بریم مرخصی در روز جمعه. نزدیکی های ما یه گلخونه است. رفتیم دلمون وا شد. هیچ خریدی هم نکردیم :) و سرخوش اومدیم بیرون. دیدم یک تپه ای دارد چشمک می زند که از ما بیا بالا. یه نیمچه کوهنوردی هم رفتیم. (چرا آدم میره بالا، ولی نمی تونه برگرده؟چرا؟)














پ.ن: باز هم روزهای زیادی تا پایان سال مونده، هر کس بگه توی دل خودش: دیگه امسالم تموم شد، یا اینکه امسال هم افتاد تو سراشیبی ، ان شالله از سال دیگه شروع می کنم. من بهش لقب تنبل میدم :) برخیزید، برخیزید...




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۲
احلام

نظرات  (۴)

گلستان زندگیتون پر گل باد.
و آکنده از عطر ظهور...
پاسخ:
همچنین برای شما و خانواده محترم
دلمان برای خانم تاوان تنگ شده است انصافا، سلام برسانید
آخ که چه نازن این گلا.
کلا گیاها نازن همشون :)
پاسخ:
:)
زندگی تان پر از گل ناز
۱۲ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
سلااام
به به
ما که امروز کلی فاز داد بهمون. رودخونه مون رو باز کردن، نصف شهر اصفهان کنار رودخونه بودن. در جوار پدر و مادر گذروندیم :))
بعدم کلی صله رحم.
خلاصه جاتون سبز
پاسخ:
سلااااااااااام
بله ما هم شنیدیم کلی ذوق کردیم
یادمه یه روایتی هم توی داستان همشهری راجع به همین باز شدن زاینده رود که من هیچوقت از ذهنم نمیره. خیلی دوسش داشتم.

جای ما رو هم خالی کنید، دعا کنید اصفهان هم ما رو بطلبه :)
۱۲ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله که حتما میاییید.
:)) خونه ما هم مشتاق پذیرایی از مهمان های عزیزه ^__^
پاسخ:
سلامت باشی جانا
ممنونم
ان شالله خونه باشید ما تشریف میاریم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">