خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

اینجور سبک زندگی ها

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۰ ب.ظ



بنویسیم از این سبک زندگی ها
دنیا هنوز می تونه جای بهتری باشه









+ استفاده کردن از تجارب دیگران فقط به  "به به" و "آخ آخ"  گفتن نیست! از خودتون و اون شخص بپرسید چرا و چگونه؟






موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۰۴/۰۱
احلام

نظرات  (۳)

۰۱ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
چه حسی داشت. 
ممنونم ازت
:*
محبان مومن
پاسخ:
اوهوم دیدم قشنگه گفتم به دوستان هم معرفی کنم :)

۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۹:۲۴ صهــ ـبـا
وای خدای من...
ببخشین اگه کم و کسری داشت. خیلی بیشتر باید حواسمو جمع کنم از این به بعد
ممنون از توجهتون بانو
پاسخ:
ممنون از شما :)
حواس جمع و جور نیاز نیست. قلم بزنید فقط
زیبا و مؤمنانه بود.
اگر مفهوم زندگی را خوبِ خوب بشناسیم، اونوقت مرارت ها و سختی هایش هم شیرین و با مزه خواهد بود...


ان شاءالله خاطره های زندگی شما هم پر از شادی های لذتبخش باشد.
پاسخ:
بله درک درست از زندگی


ممنون.
زندگی شما هم پر از خوشی باشه ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">