خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

پنجم شهریور

شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲ ب.ظ

 

 

سلام سلام

اگه چند روز ننوشتم به این معنی نبود که جا زدم. نمیدونم چرا نمیشد که بیام و حتی میومدم ولی چون تایمش نبود نمی‌نوشتم چیزی.

همچنان مشغول برنامه م هستم.

حال و هوای اربعین داره دیوانه ام میکنه، میدونم با علیرضای فسقلی سخته رفت یعنی سخت که نه، بچه اذیت میشه ، من که سختم نیست.

ولی دلم مدام میخواد که باشم تو این مسیر.

هر چند از خدا میخوام عمری بده و سعادتی که قسمتم بشه سال های بعد.

 

 

 

 

برنامه امروز:

من هم دیروز و هم امروز داشتم کتاب راهنمایی و رانندگی میخوندم، یعنی تحت هر فرصتی که پیش میومد. چون دوشنبه آزمون دارم. و اصلا حوصله ندارم دوباره اینارو بخونم و برم امتحان. پس حتما حتما باید قبول بشم.

تست درایو ، نمونه سوالات داره که خوبه وقتی انجامشون میدم

همشم انجام میدم تا و رد میشم :)))) ولی خوبه با ۸۰ درصد

 

 

 

 

+جمعه علیرضا ۵ ماهش رو تموم کرد

روزهای شیرین بودنشه، دنیا پر از قشنگی هاش داره میگذره، دلم میخواد براش کش بیاد این روزها، من که هیچ عجله ای ندارم بزرگ بشه

کاش همینقدر کوچولو میشد با هم بحث های فلسفی بکنیم

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۵
احلام

نظرات  (۱)

ماشاالله 😍 خدا حفظش کنه

و ان‌شاءالله سال دیگه باهم برید سفر اربعین

پاسخ:
ان شالله میریم
ان شالله کربلایی باشیم نرفته هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">