خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

نوزدهم شهریور

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴ ق.ظ

 

همسرم دیروز از ‌کربلا رسید. سفر خوبی  رو گذرونده بود خداروشکر. چون توی خلوتی رفته بود و برگشته بود. مرز ها شلوغه و خیلی نگران هستن با این شلوغی ها وضعیت سفرشون چجوری میشه.

به خواهرم میگفتم واقعا جاذبه ی حسینی که میگن اینه 

میکشه میبره، بدون این چارچوب های دنیایی

قطعا هر کشور پیشرفته ای هم میزبان این همه مهمان بود، کنترلش خیلی سخت بود. باز دم عراقی ها گرم.

 

 

امروز با علیرضا درگیری زیاد داشتیم. کلافه بود و من نیز ایضا. چون کارهام زیاد و تلنبار شده بود.

کلی کار خونه کردم و همچنان ادامه دارد

الانم فکر کنم با چشم بسته دارم اینا رو تایپ میکنم

 

 

*یه عذرخواهی به خودم بدهکارم بابت وقفه ای که انداختم برای پست روزانه ام!

ببخشید خود جان .

 

 

 

*مطلب گذاشتن با گوشی رو دوست ندارم و اصولا پای سیستم میشینم ولی خوب بهتره کمال گرایی رو در این زمینه کنار بزارم. چون باعث میشه حتی وقتی خیلی خسته ام پست روزانه ام رو بزارم.

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۰
احلام

نظرات  (۲)

با پی‌نوشتت شدیداً موافقم.

پاسخ:
:)

سلام عزیزم

چشمتون روشن. 

خداروشکر که خوب بوده زیارتشون

و... واقعا دم عراقی ها گرم! 

پاسخ:
سلام جانم
ممنون

دم عراقی ها آبگرمکن اصلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">