خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ تنیده

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توست

خیالِ  تنیده

بسم الله



خیالی خودکامه
در هم تنیده بالا می رود
تا به وصال برسد...




پیوندها

چالش هفتگی :)

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ



یادتونه آذر 97 من این پست رو گذاشتم؟

ممنون که یادتون اومد :)

برای اونایی میگم که زندگی شون براشون مهمه و دوست دارند توش شاد و سرحال باشن :) بیاییم این هفته ی وسط تیر ماه رو دوباره کارای عقب افتادمون رو انجام بدیم. بریم بیافتیم به جون گوشی هامون، سیستم هامون، میز کارمون. خانم های خونه برن سراغ کابینت و یخچال و.. بریم یه سری به روند روابط خانوادگی مون بزنیم. به کیا خیلی وقته حتی یه سلام هم نگفتیم؟

و کلی کارای خلاقانه که مدام عقب افتاده.

برام بگید که چی کارا می کنید. بزارید از همدیگه انرژی بگیریم :)






پ.ن:

من مقاله ام رو این هفته تحویل میدم و برای همیشه از دستش رها میشم. شما چه کارهایی می کنید؟








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۵
احلام

نظرات  (۶)

۱۵ تیر ۹۸ ، ۲۲:۱۰ صهــ ـبـا
من مهمترین کار انجام نشده و نیمه تمامم اینه که نی نی بیارم [خجالت]
ولی بیشتر از ددلاینی که گذاشتین زمان نیاز دارم. زوده هنوز یه کم...
واسه ما وقتشو بیشتر کنین لطفا
پاسخ:
خوب توی یک هفته کلی کار میشه کرد، حتی مقدمات نی نی رو میشه به قطعیت رسوند. از تصمیم قطعی و  آزمایش و..

حالا شما یکسری کارها رو توی همین یه هفته انجام بدید ببینیم مرد رند هستی تا بعد (باریکلا)

یه نکته ای یادم اومد اینجا بگم
به شخص شما نیستا، کلی میگم
یک موقع هایی که وقتی ما به دور و برمون نگاه می کنیم میبینیم اوه اونقدر زیاده که یه ساله هم تموم نمیشه
و همین جمله باعث میشه اصلا نریم طرفشون
کار زیاد هست ولی میشه آروم آروم از شر خیلی هاشون خلاص شد. از کارای کوچیک شروع می کنیم. (البته اولویت بندی هم مهمه، یه چیزایی زمان داره و باید زودتر انجام بشه)
چه کوتاه مدت تمومش کردی :) باریک الله
پشت کار یعنی این، جیگرم حااال اومدا

منم قراره این هفته همه وسایل اتاقم رو جعبه کنم... یه حالی به رنگ و نقش کمدم بدم البته هیچ کاری نیست که از پسش به بههههههترین نحو نتونم بربیام :))))))) (وی اعتماد به نفسش آسمان اول را دچار ترکی عمیق کرده است) جا گلدونی هم قراره رنگ کنم و خلاصهههههه کلی کار دارم :)
پاسخ:
خخخ دیگه باید یجوری تموم بشه

خوب خیلی خوبه. جمع کردن تو کارتون باعث میشه کارای عقب افتاده هم یادت بیاد، یا چیزای اضافه رو از زندگیت حذف کنی و کلی کارای خوب دیگه
کمک خواستی من میاما :)
۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۱ آرزوهای نجیب (:
چقدر زود گذشت.
انگار همین دیروز بود که پست رو گذاشته بودی. 

من کلی کارهای ریزریز دارم که انجام بدم و بزرگترینش هم تموم کردن داستانم هست که نمی‌دونم چرا تموم نمی‌شه.
دعا کن تموم شه.
پاسخ:
اتفاقا منم فکر می کردم مثلا اسفند گذاشته باشم بعد یهو رفتم و رفتم رسیدم به آذر.
همون آذر من چیزایی رو جمع کردم که چند سال دلم نمیخواست برم سمتشون اصلا

خوب خیلی خوبه که. ان شالله تموم میکنی
حتی شده باشه شب رو بیدار بمونی، بشین و روش کار کن
وای راستی یه ایده ای از یه کتابی بود میخواستم برات بفرستم الان گفتی یادم افتاد
برم پیدا کنم بفرستم

۲۰ تیر ۹۸ ، ۰۲:۱۵ صهــ ـبـا
خب من در چالشتون شرکت فرمودم! اینم لینک پست خیلی خاص و دلربای من:
http://sahbaye-sahba.blog.ir/post/63
پاسخ:
اوه مای گاد
چه افتخاری به ما دادید شخص شخیص شما

حالا علاوه بر بنر باید کادو هم بدیم که :)

ممنووووووووونیات
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے

من از وقتی مقاله مو دادم یه لیست نوشتم. شاید کارای گنده ای نبودن، ولی خب انجام دادنشون هی عقب میافتاد

بالاخره ام آر آی گردنمو رفتم و به دکترم نشون دادم (مونده بررسی ارتوپد)

چک آپ اردیبهشتم رو هم هنوز نبردم پیش متخصصم

موهامو کوتاه کردم

شماره دوزیم داره تموم میشه

یه سری خلاصه نویسی و تایپ مطالب سایت مون هست که مونده

یه کارایی واسه فروش محصولاتمون کردم

یه کمی جستجو کردم در مورد چیز میزای خوراکی و سبک زندگی که واسم خوبه یا مضره و سعی کردم تا جایی که میشه رعایت کنم.

 هر جوری بود کتاب خوندمو باز شروع کردم، حتی شده خیلی کمممم

یه روالی به کارهای خونه دادم 

بعضی کارهایی که توی این یه سال انجام نداده بودم رو بالاخره با خودم کنار اومدم و با علاقه انجام دادم شون.

برنامه ریزی و هدف گذاری رو هنوز انجام ندادم. بهش فکر کردم ولی هنوز چیزی ننوشتم 

تو فکر راه انداختن یه کار گروهی اقتصادی کوچیکیم. البته هنوز فرصت نشده بشینم فکرامو کامل جمع کنم. فقط یه عالمه ایده جمع کردم و از بینش چندتایی رو انتخاب کردم. اما هنوز خیلی کار داره.

 

حالا فعلا خانه به دوشیم :)) پدر مادرهامون حج اند و ما از این خونه به اون خونه ایم. برنامه هامون کند شدن.

 

 

 

پاسخ:
خیلی عاااااااالیه
خیلیییییی

منم خیلی رو روال افتادم
همیشه از کارای کوچیک شروع کن. چون مهم تر از اینکه کاری رو انجام میدیم اینه که اونو حتما به سرانجام برسونیم.
وقتی کارای کوچیک می کنیم و به سرانجام میرسونیم انگیزه و انرژی مون زیاد میشه

بعد یه ترفند: هر کاری که فکر می کنی داری تعلل می کنی برای انجامش، همون لحظه از یک تا 5 سریع بشمار و وقتی به 5 رسیدی دقیقا سر انجام دادنش باش.
خیلی باحاله
برای من که خوب بود
مثلا بخوام نمازمو بخونم یا ظرف بشورم یا هر چیز کوچولویی که زورم میاد

چقدر خوب که به فکر کار اقتصادی هستی، اگر خدمتی از من برمیومد منو کنار خودت فرض کن :)

خدا حاجی هاتون رو براتون حفظ کنه :) خوش باشی عزیز دلم
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے

مااااچ :*

ممنونم از همه انرژی مثبت هات 

خیلی ممنونم بابت این که تجربیات ارزشمندت رو باهام به اشتراک میگذاری. امام زمان عج الله تعالی فرجه واست جبران کنند.

 

یه کار دیگه ای هم که انجام دادم اینه که سعی کردم کمال گراییم رو تا جایی که میشه کنترل کنم و به کم هم از هر کاری راضی بشم.

پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم
من همیشه از داشتن دوستانی چون تو پر لذت و انرژی میشم

وای از کمال گرایی. من هر چقدر تلاش میکنم بازم میبینم که دچارش شدم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">